sobota 7. května 2016

Recenze: Čísla - Na útěku

Autor: Rachel Ward
Série: Čísla 1
Rok vydání: 2011
Nakladatelství: Egmont
Originální název: Time to run
Počet stran: 320
Anotace: Jem už od malička vidí v očích lidí čísla.Co ta čísla vlastně znamenají, pochopí v den matčiny smrti – jsou to data, dny, kdy lidé, kterým se dívá do očí, zemřou.
Život je pro Jem těžký, dokud nepotká kluka, kterému říkají Pavouk. Svět je náhle mnohem krásnější.Ale cestou do Londýna Jem pozná, že se blíží veliké neštěstí. To navždy otřese jejich životy. 






Knížka vypadala opravdu slibně, takže jsem se na ni hodně těšila. Nápad je opravdu dobrý a jedinečný, nicméně zpracování trochu pokulhává.

Hlavní hrdinka Jem mi příliš sympatická nebyla. Nedokážu říct, co přesně mi na ní tak vadilo, ale nejspíš to byl její přístup a pohled na život. Co se týče Pavouka, tam mi vadilo jeho jméno, protože nemám ráda počešťování jmen. Zajímavou postavou byla Val, ale té se tam bohužel nedostalo tolik prostoru.


Spoiler 


Co jsem opravdu nechápala, byl přístup Jem a Pavouka. Oni se poprvé políbí a hned nato se spolu vyspí? Chápu, že manželství nebyl zrovna jejich styl, ale tohle mi přišlo trochu moc.

Konec spoileru
                                                                                          Je pravda, že od téhle knihy jsem čekala trochu víc, než dvě problémové děti, co se rozhodli utéct z domova. A ten důvod proč utekli, mi přišel hodně utažený za vlasy. Četné vulgarismy mi ani nevadily, protože do prostředí ve kterém se příběh odehrával se hodily, ale očekávala bych, že tomu nápadu s čísly bude věnováno víc prostoru.

Moje hodnocení: 3,5 / 5


Hodnocení  obálky: 3,5 / 5


                                                                                                                                   






Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc vděčná za každý komentář :-)