neděle 8. října 2017

Humbook 2017



Minulý rok jsem se na Humbook bohužel nedostala, ale letos to  konečně vyšlo, a tak jsem v sobotu nadšeně vyrazila do Prahy.


Vstávat jsem musela v šest, abych stihla pendolíno z Mariánských Lázní do Prahy. Na Smíchov jsem dorazila asi ve čtvrt na deset, jenomže i přesto že jsem doma dlouze zkoumala mapu, abych našla cestu do Meetfactory, neměla jsem ponětí kudy se tam vydat. Nakonec jsem se tam kolem desáté úplně zbytečnou oklikou konečně dostala.

Když jsem se po čekání ve frontě dostala dovnitř, nějakou dobu mi trvalo než jsem se vůbec zorientovala a snažila se aby mě přitom nikdo neušlapal a jako první jsem se rozhodla jít na Jak fotit knihy s Olou neboli Nofreeusernames. Dozvěděla jsem se dost celkem užitečných věcí, které budu určitě praktikovat na svém bookstagramu.

Potom jsem se na chvilku zastavila na Jak se dělá kniha s redaktory Fragment, ale upřímně mě to moc nebavilo, tak jsem se přesunula do hlavního sálu, kde jsem akorát stihla začátek besedy s Jenny Han. Tam jsem zůstala asi půl hodiny a potom jsem se odebrala do fotokoutku, kde byla možnost vyfotit si knihy s různými dekoracemi. Musím přiznat, že mě to neskutečně bavilo a v průběhu dne jsem si tam stihla vyfotit všech šest knížek, které jsem měla s sebou.

Chvíli jsem se strávila na besedě s bloggery, která mě bohužel také příliš nezaujala, a potom jsem si začala prohlížet stánek s knihami protože se konečně zmenšila ta nekonečná fronta. Což byla chyba, protože moje odhodlání nic si nekupovat se okamžitě rozpadlo na prach. Nakonec jsem si koupila Diabolika a Mou lady Jane, na které se moc těším.

Křest Krverůže
Poté začala beseda s překladateli, což byla jediná, na které jsem vydržela celou dobu. Bylo zajímavé slyšet něco od lidí, které my jako čtenáři ne vždycky dostatečně oceňujeme, ale kteří jsou nepostradatelní. Na chvíli jsem se zastavila na videoworkshopu s Markétou ze Světa podle Marillee, který byl dost zajímavý. Jako další jsem se zúčastnila besedy s A. G. Howard, ze které jsem si jenom na chvíli odskočila do fotokoutku.


 
Do videokoutku jsem původně v plánu jít neměla protože můj obličej není úplně něco, na co bych byla hrdá, ale když jsem zjistila, že jde jenom o to, říct jednu větu na kameru, tak jsem se do toho rozhodla jít. Jako poslední jsem šla na besedu s redaktory CooBoo Jak se dělá kniha, na které jsem zůstala skoro celou dobu. Stihla jsem ještě první dvě otázky A-Z book tagu a potom už jsem musela odejít na vlak.

Program Humbooku byl opravdu nabitý, já jsem ani nestihla všechno, co bych chtěla a opravdu mě mrzí, že jsem nemohla zůstat na autogramiádu zahraničních autorek, ale co se dá dělat. Prostory byly trochu plné, ale při počtu lidí, kteří dorazili, se nic jiného ani čekat nedalo. Jinak za mě Humbook rozhodně dostává palec nahoru a příští rok se určitě budu snažit opět dorazit.

Lítající knížky!

1 komentář:

  1. Stejně jako ty jsem nestihla všechno, co Humbook nabízel. Lákalo mě skoro všechno, ale jelikož probíhalo více věcí najednou, člověk si musel vybrat. Navíc ty neustálé fronty značně zdržovaly. Ale celkově jsem byla s akcí spokojená. :)

    OdpovědětVymazat

Budu moc vděčná za každý komentář :-)